Partners

Partners

Meer partners

BankGiro Loterij Fonds
Maakte de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 mede mogelijk.

Boelstra Olivier Stichting
Maakte de tentoonstellingen Op de thee (2014) en Made in Holland (2018) mede mogelijk. Ook de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 en herinrichting 2.0 in 2020 werden mede mogelijk gemaakt door Boelstra Olivier Stichting, als ook het tegeltableau van Maria Louise (2021) en de lichtprojectie Maria Louise was here (Son et Lumiere, 2021).

Boersma Adema Stichting​
Maakte publicatierechten van de foto's voor de website Fries Aardewerk mede mogelijk en maakte de herinrichting 2.0 van Keramiekmuseum Princessehof in 2020 van mede mogelijk. Ook maakte de stichting het tegeltableau van Maria Louise (2021) mede mogelijk.

Buchter-de Vries Fonds
Maakte de tentoonstellingen Gezonken Schatten (2019) mede mogelijk.

Club Ceramique
Maakte de tentoonstellingen Gezonken Schatten (2019) mede mogelijk en droeg bij aan de restauratie van Spaans en Iraans tegeltableau.

De Gijselaar-Hintzenfonds
Maakte de gelijknamige publicaties van Made in Holland (2018) en Gezonken Schatten (2019) mede mogelijk.

Emmaplein Foundation
Maakte de lichtprojectie Maria Louise was here (Son et Lumiere, 2021) mede mogelijk

FB Oranjewoud
Maakte het tegeltableau van Maria Louise (2021) mede mogelijk.
Gemeente Leeuwarden
Maakte de herinrichting 2.0 van Keramiekmuseum Princessehof in 2020 en het tegeltableau van Maria Louise (2021) mede mogelijk. Ook maakte Gemeente Leeuwarden de lichtprojectie Maria Louise was here (Son et Lumiere, 2021) mede mogelijk.
GGB Bolhuisfonds
Maakte de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 mede mogelijk.
Gravin van Bylandt Stichting
Maakte het uitgegeven kookboek (2021) mede mogelijk.
Herbert Duintjer Fonds
Maakte de tentoonstellingen Op de thee (2014) en Made in Holland (2018) mede mogelijk. Ook de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 en herinrichting 2.0 in 2020 werden mede mogelijk gemaakt door Herbert Duintjer Fonds, als ook het tegeltableau van Maria Louise (2021) en de lichtprojectie Maria Louise was here (Son et Lumiere, 2021).

ir. Abe Bonnema Stichting
Maakte de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 mede mogelijk.

Keramiekstichting Smeele Van der Meulen
Maakte de gelijknamige publicatie van Made in Holland (2018) mede mogelijk.

Korea Foundation
Maakte de tentoonstellingen Gezonken Schatten (2019) en Korea. Poort naar een rijk verleden (2021) mede mogelijk.

LF2028
Maakte de tentoonstellingen Gezonken Schatten (2019) mede mogelijk.

Leeuwarder OndernemersFonds​
Maakte de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 mede mogelijk, als ook de lichtprojectie Maria Louise was here (Son et Lumiere, 2021).

Meindersma-Sybenga Stichting​
Maakte de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 en de herinrichting 2.0 in 2020 mede mogelijk.

Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
Maakte de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 mede mogelijk.

M.A.O.C. Gravin van Bylandt Stichting
Maakte de tentoonstellingen Gezonken Schatten (2019) mede mogelijk.

Mullerfonds
Maakte de gelijknamige publicaties van Made in Holland (2018) en Gezonken Schatten (2019) mede mogelijk.

Old Burger Weeshuis
Maakte de herinrichting 2.0 van Keramiekmuseum Princessehof in 2020 mede mogelijk.

Ottema-Kingma Stichting​
Maakte de gelijknamige publicaties van Made in Holland (2018) en Gezonken Schatten (2019) mede mogelijk.

P.W. Janssen's Friesche Stichting
Maakte de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 mede mogelijk.

Prins Bernhard Cultuurfonds Fryslân
Maakte de tentoonstellingen Op de thee (2014) en De twintigste eeuw - keramiek als spiegel van de tijd (2015) mede mogelijk.

Prins Bernhard Cultuurfonds P.M. de Klerk Keramiek Fonds
Maakte de tentoonstelling Human After All (2020) mogelijk.

Rijksdienst voor Cultureel Erfgoed
Maakte de tentoonstellingen Gezonken Schatten (2019) mede mogelijk.

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Heeft de regling SIB missievoucher (2019) toegekend

Ritske Boelema Gasthuis
Maakte de herinrichting 2.0 van Keramiekmuseum Princessehof in 2020 en het uitgegeven kookboek (2021) mede mogelijk, als ook de lichtprojectie Maria Louise was here (Son et Lumiere, 2021).

Siebolt Foundation
Maakte de herinrichting 2.0 van Keramiekmuseum Princessehof in 2020 mede mogelijk.
Stichting Dioraphte
Maakte het Ceramic Connection vernieuwingstraject (2021) mede mogelijk.
Stichting Dorodarte
Maakte de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 mede mogelijk.

Stichting Fries Aardewerk
Maakte publicatierechten van de foto's voor de website Fries Aardewerk mede mogelijk.

Stichting Het Nieuwe Stads Weeshuis
Maakte de tentoonstellingen Op de thee (2014), De twintigste eeuw - keramiek als spiegel van de tijd (2015), Sexy Ceramics (2016) en Made in Holland (2018) mede mogelijk. Ook de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 en herinrichting 2.0 in 2020 werden mede mogelijk gemaakt door Stichting Het Nieuwe Stads Weeshuis, als ook de lichtprojectie Maria Louise was here (Son et Lumiere, 2021).

Stichting Juckema Siderius​
Maakte de tentoonstelling Made in Holland (2018) mede mogelijk.

Stichting Old Burger Weeshuis
Maakte de tentoonstelling Sexy Ceramics (2016) mede mogelijk. Ook de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 werd mede mogelijk gemaakt door Stichting Old Burger Weeshuis

Stichting Ritske Boelema Gasthuis
Maakte de tentoonstelling Op de thee (2014) mede mogelijk.

Stichting Roelof Steinvoorte
Maakte de tentoonstellingen Op de thee (2014) en De twintigste eeuw - keramiek als spiegel van de tijd (2015) mogelijk. Ook de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 werd mede mogelijk gemaakt door Stichting Roelof Steinvoorte.

Stichting Sint Anthony Gasthuis
Maakte de tentoonstellingen Brekbar (2014), Op de thee (2014) en Gezonken Schatten (2019) mede mogelijk, als ook de lichtprojectie Maria Louise was here (Son et Lumiere, 2021). Ook de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 werd mede mogelijk gemaakt door Stichting Sint Anthony Gasthuis.
Stichting Smeele- van der Meulen
Maakte het uitgegeven kookboek (2021) en het Ceramic Connection vernieuwingstraject (2021) mede mogelijk.
Stichting van Achterbergh-Domhof
Stichting van Achterbergh-Domhof maakte de voorstelling Brekbar (2014) en de tentoonstellingen Op de thee (2014), De twintigste eeuw - keramiek als spiegel van de tijd (2015), Sexy Ceramics (2016), Made in Holland (2018), Gezonken Schatten (2019) en Korea. Poort naar een rijk verleden (2021) mede mogelijk. De stichting maakte het Album Amicorum voor Eva Ströber (conservator Aziatische keramiek), aankopen voor moderne hedendaagse keramiek en het Ceramic Connection vernieuwingstraject (2021) mede mogelijk. Ook de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 en het tegeltableau van Maria Louise (2021) werden mede mogelijk gemaakt door Stichting van Achterbergh-Domhof.

Stichting Zabawas
Ondersteunt het kleuterprogramma.

Turing Foundation
Maakte de tentoonstelling Made in Holland (2018) mede mogelijk.

Vrienden Princessehof
De vrienden droegen bij aan de Ontwerpwedstrijden gekoppeld aan de tentoonstellingen De twintigste eeuw - keramiek als spiegel van de tijd (2015), hebben de Album Amicorum voor Eva Ströber (conservator Aziatische keramiek) mede mogelijk gemaakt en droegen bij aan de tentoonstellingen Sexy Ceramics (2016)Made in Holland (2018), Gezonken Schatten (2019), Human After All (2020) en Korea. Poort naar een rijk verleden (2021). Ook de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 werd mede mogelijk gemaakt door de Vereniging van Vrienden Keramiekmuseum Princessehof, als ook de lichtprojectie Maria Louise was here (Son et Lumiere, 2021).

VSBfonds
Maakte de tentoonstelling Op de thee (2014) mede mogelijk. Ook de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 werd mede mogelijk gemaakt door VSBfonds.

Wassenbergh-Clarijs-Fontein Stichting
Maakte diverse aankopen mogelijk, waaronder de Kakimonbeelden. Verder werd de herinrichting van Keramiekmuseum Princessehof in 2017 en herinrichting 2.0 in 2020 mede mogelijk gemaakt door de Wassenbergh-Clarijs-Fontein Stichting, als ook de verhuizing van de collectie van Keramiekmuseum Princessehof naar Kolleksje Sintrum Fryslan (2021). Ook droeg de stichting bij aan de restauratie van Spaans en Iraans tegeltableau.

© Keramiekmuseum Princessehof - alle rechten voorbehouden disclaimer